dagen

God morgon!

Vaknade nyss & hade gärna sovit bort hela dagen. Ligger bara & gäspar & skulle kunna somna om hur lätt som helst. Gaaaanska lockande att stänga av datorn & krypa ner under täcket igen.. menmen.
Dagen ser i alla fall ut såhär att jag ska orka mig upp ur sängen när jag skördat lite på farmeville ;) , sen måste jag slänga in en tvätt så att det hinner torka tills i morgon när jag åker hem till Gamleby igen. Efter det blir det en springtur på orbitrecken & sen blir det såklart duschen, eller kanske ett bad? hm..
Känner att jag borde gå ut idag med, det verkar ju vara fint väder. (har inte ens kollat ut genom fönstret än..) Men ska packa lite & sådär sen får vi väl se om jag hinner ut en sväng innan jag åker in till Vimmerby & Amanda.

Låter faktiskt som en ganska vettig dag? :)


Kan vi inte få vår snart? Eller sommar vore ännu bättre! Vill bara ligga på udden i Amandas sommarstuga & steka i solen en hel dag för att sen gå hem igen med bruna ben & allt sånt där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0