det finns inga ord

Usch vilken seg dag. Har inte gjort någonting & är så sjukt opepp på nästan allt. Är sjukt uttråkad men har varken lust eller ork att göra nåt. Kan ju knappast bli bättre? Har i alla fall planerat in att jag ska kolla på Prodject runway kl: 18.00 & sedan ska jag springa med musik på högsta volym. Sen får vi se om det blir ett bad. Har faktiskt ingen lust till det heller. Har bara lust att antingen lyssna på kent & längta till stockholm eller kolla massa Grey's & bli sådär Grey's deppig. Men det kan ju bli lite svårt eftersom jag bara tog med en skiva hem som jag redan sett.. Inte så himla smart.
Skulle ju göra lite matte med.. får väl sätta igång med den nu.




Is it time to let it fly?
Is it time to let it bleed


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0