okeeeej??

tjollahoppsi majsan här
sitter inne hos mig och kicki (matilda är också här ofc) o väntar på att vi ska ta oss i röven o gå in till morgan o glo på film. fast matildanörden ska väl köra gta men jajaja.
iaf så fick jag för mig om att våldgästa hulkens blogg, varför vet jag inte men ... ja.
har ingen aning om vad jag ska skriva o dessutom skriver jag med små bokstäver och helt osammanhängande o yadayada MEN VEM BRYR SIG liksom.

därför passar vi på att slänga in en bild på kicki mig o hulken här, fina brudar dom där två vettni. men dom är ganska farliga också så jag är lite rädd men den smällen får man ta.




jahooo imorrn är de fredag o det gillas för då ska jag heeem o soooova (:
har väl inte så mycket mer o säga till världen just nu så babbabababa så kanske vi hörs en annan daaag.


(obs det är jag på bilden)

/MAAAAJS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0