ge mig en häst?

Ååååh, är så sjukt ridsugen just nu. Så underbart skönt att bara rida ut & strunta i allt. Det var verkligen underbart att rida ut när det var sådär varmt, även om det fanns massa äckliga kryp som gav mig panik, & sedan rida ner till Bosand & bada med Puttefnask, Lisa & Delila. Eller bara galloppera över ett öppet fält. Så sjukt underbart. Saknar det! & mamma sa precis att en häst bara står & väntar på att bli riden där vi hade våra hästar förr, & vi får åka dit & rida när vi vill. Blev jag glad då? svar JA! Nu kan hon ju räkna med att jag kommer tjata som bara den att vi ska åka dit!


Finaste Putte. Bättre häst får man ju leta efter! ♥
(tog bilden fårn Lisa Gårdebrinks bilddagbok.. det är nämligen hennes häst. höhö)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0