haaaaallllååååååå?!

Jag sitter som vanligt inne hos Maja & Kicki, fast denna gång sitter jag inte med min lilla dell i knät utan nu med den nya datorn (skolans lånedator.) Håller på att få utbrott på den men annars är det bra. :) Hade ju hoppats på att det skulle vara vista men ja.. Man ska väl inte klaga? Visste ju inte ens att vi skulle få en dator så. hehe.

Snart kommer väl Olivia hit & då ska vi ge kemin en omgång hade vi tänkt. Antar att vi inte kommer att lyckas så det får bli att ta ett allvarligt snack med Rorre på onsdag.
jaja. Skriver mer sen eller i morgon.

HUGS.

(inga bilder på den här datorn heller.. men tänkte lägga upp en gammal bild som jag hittade på min bdb, bara för att ha en bild att ladda upp ungefär.)

har man varit sådär liten? ;)


Kommentarer
nela

du är alltid liten ju :P

2010-01-26 @ 14:57:47
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0