HEJ DU SNÅLE

Har precis varit ut & åkt sopsäck. Morgan & jag är lagom små när vi får plats i en ;) höhö. Fort som bara den goik det & nu har man ont i röven.. haha.

Nu har jag fetingbestämt mig att spara pengar till Stockholm för jag ska handla kläder på Weekday ♥ särskilt 70 par skor bara för att dom kostar 50kr. Kan ju alltid passa på att köpa till hultan (y)
Sen vill jag gå på popadelica & se the sounds ju! Men det är inte kul att vara snål :( Måste lägga undan pengar till linser med.. hm.. Kan ju alltid fixa nåt bra att lägga pengar i lite då & då, som också är omöjlig att få upp, annars fuinkar det inte. hihi.

Jaja. Nu beger vi oss in till Morgan igen för att se film.
Pusshaj!

(okej.. meningen var att det skulle varit bilder på kläder här men min dator vill inte riktigt.. så det får bli sånt nån annan dag, troligtvis i helgen. höhö.)


Kommentarer
amanda

detta låter kanon. :D :D ge pengar till mig? oh så lägger jag dom i en ask som du INTE få röra. :D:D

2010-01-18 @ 22:16:14
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0