home again

Nu är jag hemma igen. Känns skönt. Är så sjukt trött idag så jag skulle kunna gå & dö i en säng. Tänkte gå och lägga mig en stund förut men jag kände att det var bättre att vänta tills ikväll.
Veckan har i alla fall gått ganska så fort, fast den har varit seg.. & lektionerna med anläggning(vilket är allt utom kemin & matten tror jag?) ja dom är väl inte så tysta.. jag är lite rädd för för det allt muntligt vi ska ha i svenskan den här terminen, jag kommer bokstavligt talat dö när jag ska stå framför alla & prata. usch! Det kan vara det värsta som finns! menmen, ska väl inte börja vara nervös nu så vi släpper det där nu tycker jag. ;)
Annars är väl allt som vanligt ute i Gamleby. & inget har vi gjort heller, mer än att dryga så mycket vi bara kan. haha (y)

Ja.. har väl inte så himla mycket mer att skriva för tillfället. Men här får ni lite blider från veckan.






we love noodles!
den här bilden får avsluta. laddar upp fler bilder om en liten stund :)
take care!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0