home sweet home

Nu ligger jag hem hemma (haha) i min sköna säng & gör ingenting. Känner att jag somnar snart så kanske skulle sätta igång ett Grey's Avsnitt & sen sova någon timma? hm.. Väldigt tråkigt att sova dock.. Kommer förmodligen bli ännu tröttare. Men ja, skit samma.
Väldigt skönt att vara hemma i alla fall, fast skönt i Gamleby med förståss :) I helgen ska jag försöka plugga lite - matte, engelska & kemi får det bli. Blir att åka in till Amanda också & just nu är jag väääldigt pepp på det. Får se vad vi hittar på. Nu när inte Labbe & Katta är hemma så vet man ju aldrig vart det slutar ;) hahahha. Oftast med att vi gör någon heeelt sjuk film. Vi har aldrig vågat publicera någon dock, men när vi gör en lite mer "normal" film så lovar jag att lägga upp den här, haha. (om det ens komemr att händ nån gång..)

Nu blir det som sagt Grey's.
Puss på er.


Amanda & jag när vi roade oss innan solningen. hihi.



Hon går och plockar och hittar sina gamla brev
Lite konstigt att läsa om gamla planer när hon vet hur det blev


Kommentarer
N.

Ängel. <3

2010-01-22 @ 16:49:07
amanda

1. hahah, vi kommer aldrig lyckas göra en normal film, sånna fall måste vi göra oss till som tusan. oh det är ju så att.. jag gillar dig, bara du INTE gör dig till. tss

2. BRA ATT DU ÄR PEPP

3. mitt hår ser knullat ut på bilden, annars är vi ju sötare än tre fjärilar

4. Du är så jäävla söt din svettis. HAHAHA. Svett-Martin <3 Svett-Matilda. xD nej nu va ju dum. förlåt... haha

2010-01-22 @ 16:52:27
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0