jag gav upp för länge sen


Jag ångrade mig.. Panodil är verkligen inte min bästa vän idag. Det kvittar ju hur många man än tar, det hjälper ju inte ändå?
Har luggit i sängen hela dagen & minns inte riktigt när jag drömt & när nåt har varit verkligt. Allt känns bara suddigt. Antar att det är migrän jag har. Lite bättre nu men känner ju fortfarande av det. usch säger jag bara. Så sjukt tråkigt att bara ligga i sängen en hel dag. Så ikväll ska jag ignorera mitt huvud & så ska Morgan komma ner en sväng.

Mycket mer finns väl inte att skriva.
take care!


vart har du tagit vägen?


Kommentarer
nela

svar: naw, du är bäst tildis :*

2010-01-02 @ 19:34:24
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0