jocke sötis berg

Dålig uppdatering, yes. Men det kan inte hjälpas.. (haha)
Vaknade tidigt idag, tack vare ungj*vlarna....... sur som en ko blev jag då. Dom sprang in & ut och smällde i dörren till mitt rum, & stod utanför och skrek att katten åt upp pälorna. Inte kuuul! haha. Men lite gulliga är dom väl. Ibland iaf.
& just nu är jag sur på skrivaren.. Den är dum & helt störd. Alla papper fastnar och jag kan inte skriva ut bilder på jocke sötis & inga lasse texter. Mycket tråkigt. Hoppas att pappa kan hjälpa mig så att jag kanske kan få den att sammarbeta i morgon. muhuhuh.

Nu sitter jag här med Amanda iaf, ingen aning om vad vi ska hitta på. Springa på springsaken snart blir det nog. Bästa springlåtarna: Britney Spears - 3 eller Devo - Whip it (y) ;)






Herbert


Hörs i möra.
Pusshaaaaj!




Kommentarer
Charlie

hahahahah ok det var bra längesen jag skrattade så mycket åt en musikvideo :D

bahahaha åh så awesome :)

2010-01-09 @ 22:06:08
FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-09 @ 22:44:03
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
mst

hoppas du får en jättebra dag:)

ska vi följa varandra med bloglovin? säg till då du har lagt till mig, så lägger jag till dig :)

2010-01-10 @ 11:26:50
URL: http://maatilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0