kall promme

Nu har jag fått gång allt, bara internet som inte alltid vill som jag vill men ja. det funkar i alla fall. & nu sitter vi alla tre som fastklistarde vid våra datorer & säger ingenting. Mycket trevligt. Snacka om nördar ;) Kicki öppnade precis munnen & sa att vi skulle sluta nörde så det blir en kall promenad ner till ICA för att ta ut pengar & lite sånt där.
Blir pank i en hel månad nu, hur ska jag klara mig!?!??!  sen när jag får pengar igen är det dags för Stockholm & då lär det ju inte bli mycket pengar över? nejvars, inte lätt att vara fattig..

Nu måste vi faktiskt få fingrarna ur röven & gå.
Vi hörs i möra igen!

pusshej.



jaja, vet att bilden las upp för inte så länge sen men det blir ju så tomt utan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0