knet knut kent?

Ligger & kollar massa livespelningar på youtube. Gåshud & någon konstig känsla i magen & så lycka. Det går allvarligt talat inte att beskriva vad man känner när man väl är där. (förutom att man är totalt jävla lycklig!) Allt är så fint, & Jocke är så fin, även om han har sina söta glittriga byxor. & när man fått vara lycklig & allt är slut så minns man ingenting. knappt. ÅÅÅHH. Som sagt, det går inte att beskriva.
Jag tänkte i alla fall lista mina 10 favoritlåtar när dom spelas live:
1. 747. (Älskar när Jocke sjunger "jag håller dig vid liv.. du håller mig vid liv")
2. Mannen i den vita hatten. (Jag är livrädd för att leva men jag är dödsrädd för att dö. men älskling vi ska alla en gång dö. lalalala)
3. Socker (och gäst i kväll är jesus han har kickat heroin. känns som en klassiker soim är sjukt bra live)
& nu blir det svårt. dom tre första känns självklara och nu blir det nog bara allt eftersom jag kommer på lite ;)
4. Vinternoll2
5. Romeo återvänder ensam
6. Dom andra
7. Kevlarsjäl
8. Den döda vinklen
9. Revolt III
10. Ingenting (sjukt bra live, ingen låt jag brukar lyssna på annars.)
11. Utan dina andetag

Okej, det blev elva men var tvungen. Det funkade inte med tio. (elva räcker väl inte egentligen men ja.)
Sen ska jag bara tillägga en halv tolva & det blir På drift, en låt som skulle vara helt underbar att höra live.


747.


Mannen i den vita hatten.


Socker.

Så jävla sur att jag inte var på dom i Norrköping. (bara så att ni vet.)

På drift. (NANANANANANANANA - det vore fint live.)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0