Lars Winnerbäck & jobbansökan

Ligger & lyssnar på Lasse & har precis skickat iväg jobbansökan till Astrid Lindgrens Värld. Hoppas det blir jobb där i sommar, vore bra. Eller man får väl hoppas på en anställningsintervju till att börja med. Förra året blev jag kallad till en men det var såklart när vi hade nationella proven & dom kunde jag ju inte hoppa över? Dom ringde aldrig tillbaka sen i alla fall.. Lite onödigt att säga att man ska höra av sig & aldrig göra det? menmen.

Snart ska jag nog bege mig till sängen & se på film eller Grey's. hihi. Bäst att börja med det tidigt annars blir det sådär sent igen. Ska faktiskt försöka somna runt tolv ikväll. Kommer säkerligen inte att gå så bra. haha.

Dagens jag vill ha:





Snygga lassekläder! De två första har jag hittat här och linnet här.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0