orup & lena ph

jaa, jag sitter just nu & lyssnar på Orup & Lena PH. haha, barndoms idoler ju ;) men kanske bäst att byta till nåt liite bättre innan jag får dessa låtar på hjärnan.
Har precis lagt på telefonen(haha säger man verkligen så?) efter att ha pratat med Amanda en stund & kom på att vi inte är så normala. För det första pratar vi jämt i telefonen. Ofta medans båda två sitter vid datan & knappt säger mer än några udda saker eller sjunger. För det andra så kan vi börja diskutera nåt som varken hon eller jag riktigt fattar och var sjukt seriösa och bara dryga på ännu mer tills vi inte orkar mer. Och för det tredje.. för det tredje så är jag med barn. (HAHA, kunde inte låta bli när jag märkte att det blev som i Tsatsiki, morsan och polisen. Så nej jag var absolut inte seriös!) Ja, för det tredje så säger vi alltid "ETTHAAA, TVÅHAAA, TREHAAA. GULLA GULLA GULLA!" varje gång när vi ska lägga på.. & vi fastnar lätt på det där GULLA GULLA & det brukar sluta med att jag sitter & säger glögg typ hundra gånger innan vi lägger på. hahahha. ja, fråga inte varför vi säger så, det är en lång historia ;) (egentligen inte men orkar inte dra den, höhö)
I morgon kommer i alla fall skitungarna & på lördag kanske Amanda kommer också? vore ju trevligt. Väldigt trevligt till och med eftersom Amanda tydligen är roligare än vad jag är så jag slipper Adam & Agnes ;) haha.

Nu ska jag ner & äta nåt & sen blir det nog Grey's. Usch, det är sorgligt nu så kommer ligga & tjuta sen.. jaja, slänger nog upp en voiceover lite senare.

Puss på er!



BOENDE I STOCKHOLM SÖKES!


Kommentarer
Anonym

HAHA. jo, lite störda kanske vi är min snela ven?¨

klart jag är roligare än dig. :o :D



hhahaha. garva ihjäl när du va med barn



gullagull

2010-01-07 @ 22:50:31
URL: http://femavtryck.blogg.se/
nela

HAHA. kom ni på det nu?

ni har ju aldrig varit normala.

2010-01-08 @ 22:24:04
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0