Packat & klart

Nu har jag äntligen packat klart. Fast det känns som om jag glömt hur mycket som helst.. men jag har ju det viktigaste; dator, mobil, laddare, plattång, lite kläder(ganska mycket kläder..) & necessären :) Jag undrar hur jag fick med mig allt hem egentligen? Har inte med mig lika mycket nu som jag hade med mig hem hit. haha, jaja. Det gick ju i alla fall ;)
Just nu sitter jag & lyssnar på finfina lasse ♥ Har kommit in i en lasseperiod nu tror jag. & en grey's period! Blir att sätta sig & kolla på det så fort man har en tid över nu i veckan. Precis som vanligt. Det är så skönt att lägga sig i en varm säng & sätta på grey's när man precis varit ute & frysit röven av sig! (som man måste göra mellan varje lektion!! hatar att bo där jag bor, vill bo på stora internatet, fast själv. höhö) Riktigt mysigt är det i alla fall!

Nu går allt tillbaka till det vanliga igen. Åka till skolan på söndagar & komma hem fredagar. Det innebär alltså lite sämre uppdatering. Ska försöka ladda upp med saker att skriva om varje helg! & i veckorna ska jag försöka skriva nåt inlägg så att ni vet att jag lever! Det ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka hem till Gamleby nu. Träffa allt trevligt folk (maja & kicki främst såklart!) & börja med NVn! Så sjukt skönt att slippa alla andra lektioner! Traktorn blev ju riktigt seg i slutet, & arbetlsiv naturbruk(eller vad det nu hette..) kändes bara så onödigt! Men nu är der matte & kemi & biologi som gäller! Så skönt. Det nya schemat är ju bra det med, saknar dock min sovmorgon till ett som jag hade på torsdagar.. Var så skönt att inte behöva ställa klockan! Bara gå upp när man känner för det, ta en dusch & bara ta det lugnt till klockan blev ett. Men ja, jag får väl klara mig utan den nu då.. ;)

Nej nu har jag babblat på alldeles för mycket. Säger bara grattis om ni orkade läsa allt (y) Men behövde skriva av mig lite, det är ju trots allt sista inlägget på ett tag.
Kanske hinner slänga in ett till senare. Annars hörs vi senare i veckan!

t a k e  c a r e
HUGS!



Nu blir det NP09NV!


Känner att jag kommer ta upp hela bagagen, vilket känns lite pinsamt ;(




Kommentarer
Leia ♥

Vart ska du?

2010-01-11 @ 11:38:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0