plans

Nyss kommit ur badet & känner mig ren & fräsch, & nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. haha. Hamnade visst här medans jag väntar på att maten ska bli klar. (Dör av hunger nu igen) Skulle ju kunna säga att jag har varit uten en sväng & fotat lite & så har jag sprungit på springsaken. & ikväll blir det grey's som vanligt.
kan ju alltid säga vad som händer i veckan med. Eller inget är bestämt men mina planer ser väl ut så att jag åker in till stan i morgon, färgar håret (blont..) och sover hemma hos syster. Kanske blir en sväng på stan för att köpa Amandas juklapp (ja, julklapp.. har inte hunnit köpa vårna 50kr julklapp som ska köpas på en mataffär än. Vet inte vad jag ska köpa för den delen heller..) sen så måste jag ju köpa en julklapp till kom jag på! Maja & Kickis. hihi. Om jag hittar det jag ska köpa så att säga.
På onsdag ska jag försöka hitta på något med Amanda, & kanske Maja & Kicken. Sover hos Amanda & åker hem på torsdag. Det lät ju faktiskt ganska bra. Kanske bäst att ringa & höra med alla nu? haha.


Min älskling! =) haha.
Nu ska jag gå ner & käka lax. mmmmmh!


HUGS.


Kommentarer
nela

laaaaaax <3

haha, min syster har också en orbitrek aka. springsak :P

2010-01-04 @ 19:06:27
URL: http://sushiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0