plugga?

Hallå!

Sitter inne hos Maja & Kicki fast utan Maja & Kicki med två datorer & borde väl göra engelskan.. är bara inte så pepp på det längre.. menmen, ska väl försöka skriva lite. Dagen idag har ju inte varit den bästa så att det märks ju hur det här går..
MEN, i morgon är det martin-fest vilket gillas mycket. Ska ha grymt kul har jag bestämt mig för. hehe. Vore kul om Amanda min vän kom med men så blir det nog inte.. & sen får man ju se vart man hamnar den kvällen, om man vågar sig tillbaka till skolan & riskera att bli tagen av fritid & bli tvungen att pendla i en månad.. hm?

jaja, måste börja plugga nu.
ha det bra!

HUGS


(bildlöst inlägg igen.. ska försöka bättra mig när det gäller att fixa bilder! sen tänkte jag passa på att säga att far min fyller år idag! Grattis till honom :> )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0