revolt

Nej nu har jag allvarligt talat suttit vid datan ända sen jag kom hem, & det är ganska illa. Har inte sovit än heller så kommer somna tidigt ikväll känner jag. Har dessutom inte ett skit att skriva om, & väldiga humörsvängningar. Helt sjukt. Glad & pepp ena sekunden & andra deppig & allmänt tråkig.. haha? just nu ligger jag nog precis emellan.

Ska i alla fall stänga av datan ett tag nu, göra lite matte & kolla tv. Borde göra kemin istället men skulle kunna spy på den just nu, så kul tycker jag att det är. Men vem vet, med mina humörsvängningar kanske jag tyckar att det är skitkul lite senare. Ganska bra ändå (y)

Vi hörs nog senare ikväll.
hugs.


ge mig revolt I, II och III


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0