sen en tid tillbaka


Sen en tid tillbaka har jag känt mig svag)
Och försökt att vara nån till lags
Ja man kämpar för en plats som passar både här och där
Och snart har man glömt vem man är

Och jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver det blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

(Det blir visst alltid att jag hamnar här sånna här kvällar. usch.. men ja. Melissa Horn är fin & jag ska nog sova nu, eller försöka i alla fall. Godnatt.)


Kommentarer
nela

:( men du vet, jag har också sånna kvällar. det har vi alla, det är bara ringa vettdu, om du inte kan sova och vill prata med någon.

bara för att vi inte är lika nära längre betyder inte att du betyder mindre för mig, du är fortfarande en av dom bästa tildis. Finns alltid för dig!

kram :*

2010-01-02 @ 01:46:47
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0