snö & snö & snö

Ska man gå & lägga sig eller ska man sitta inne hos Maja & Kicki & spelan GTA & farmville? hm.. båda är ganska lockande faktiskt.. men tanken på att jag måst gå ut för att komma till mig & sedan ta ut linserna för att bara sova en timma känns inte så kul så det får bli att sitta kvar i Kickis säng & mysa.
Är inte alls pepp på att gå & möta Amanda sen vid halv fem nån gång :( det är ju kallt ute hallå? & snöar gör det också.. Kan det inte bli vår nu?
jaja.

Kemin gick i alla fall som väntat förut. Alltså väääldigt dåligt. Jag fattar noll! Vadå mol, molmassa, substansmängd? blir galen. Får ta & läsa i boken någon dag & se om jag fattar mer då. Kemi är verkligen inte mitt starkaste ämne. haha.

Nu ska jag faktiskt hjälpa Maja med GTAt.
Vi hörs mer i morgon!

hugs.


hjärnan & jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0