söööndag

Morsing korsning.
Vaknade runt tio idag utav Amanda som frågade lite panikslaget vad klockan var. Sen dess har jag inte gjort mer än att duscha & sitta vid datan.. Ska nog stänga av den snart så att kan kan börja städa mitt rum & börja packa.. Åker ju tillbaka till Gamleby idag. Fast det ska bli kul faktiskt! Ska skena in till knugorna Maja & Kicki! hihi :)

Tänkte lägga upp ett roligt klipp men lyckades inte så bra. Kom på at jag inte hade det programmet så att jag kan få ljud + bild till ett videoklipp & sen lägga upp på youtube och ja.. ni fattar. Det var i alla fall ett fint litet ljudklipp när Amanda & jag sjöng lite. Väligt vacker vill jag lova. haha. Det var vad vi roade oss med igår kväll - spela in ljud & splea upp det så att det gick jättefort (och lät som mössen i askungen) eller spela upp det baklänges så att det lät som danska eller nåt. haha.
Nu ska jag gå in på rummet mitt och slå Amanda i magen för det är det bästa hon vet!
Hörs senare!

Hugs!


K N U G O R!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0