to lose my life

Har visst börjar lyssna på White lies.. kan bero på att syster satt & dunkade dom gaaaanska högt igår när man ville se på tv. jaja..
Godmorgon vet jag. Somnade direkt igår & det var så sjukt skönt! Var ganska utmattad efter ett inte så sorgligt Grey's avsnitt som jag började stortjuta till.. ehe. Vaknade runt tio tror jag? & nu sitter jag här & har precis farmat lite farmville ;) hihi. Ska nog gå & ta mig något att äta & sen får det bli.. att hitta på nåt annat.

take care!


Ni får en fin Jockebild för att Amanda & jag nu har bestämt oss för att vi ska till stockholm den 27. Hur underbart som helst! Antingen hittar vi någon att bo hos eller så blir det hotell! Allt för att vara lycklig. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0