tvspels tajm


Sitter & spelar tvspel med Morgan nu, & känner mig fortfarande lite halvsjuk, men what ever.
Sen blir det olyckfåglen & popcorn & sedan Grey's Anatomy innan jag ska sova. Gud vad jag tjatar om att jag ska se på grey's hela tiden! sanningen är att jag i alla fall hälften av gångerna jag skriver att jag ska se det så blir det aldrig så, så då gör jag det nån annan gång & så skriver jag det här & så låter det som att det är det enda jag gör. haha, ointressant. svar ja.

Förövrigt så ska jag nog läsa om alla Twilight böcker, ska bara hitta någon som vill låna ut dom =) Fast kanske borde satsa på att läsa alla Katarina von Bredow böcker först? äsch, det blir la som det blir.
Sen så kom jag på att lovet gått fort, bara en vecka kvar nu! Vad har jag gjort hela lovet egentligen? Fast är ju ganska pepp på att börja skolan, ska ju trots allt börja med själva NVn nu & gå i den rätta klassen! Vilket innebär tillsammans med Maja, Kicki, Morgan, Olivia & Tobias! Awesome! & det nya schemat är ju rätt bra dte med ! Awesome på det med! eller nåt. :)


nej det ser inte varmt ut, men ändå. Ge mig sommar nu va?


Sen en liten fråga bara.. vad passar jag bäst som; brunett eller blondin?
Vore skönt med lite åsikter =)
Själv gillade jag mitt bruna hår men saknade det blonda på sommaren.. kanske blir brunt igen i höst ;)





Kommentarer
nela

SV: okej. nej, melissa horn har jag faktiskt inte testat på än, haha! :)

ja, vi borde hitt på nått! definetly!



btw, du passar bäst i brunt! :) kram på dig tilur nr 1! :D

2010-01-02 @ 21:21:46
URL: http://sunshiinedust.blogg.se/
charlie

hihi tror du skulle vara fin i brunt hår faktiskt :o



Iofs så är du ju fin i vilken hårfärg som helst... så kör någon tuff färg istället... typ lila? =D



puss

2010-01-02 @ 22:33:59
nela

SV: haha. ja, jag är DEFINITIVT besatt av Calle. haha :p

yes, i will testa melissa horn :)

jadu, kör på brunt igen :) du var jättefin i det.

2010-01-02 @ 23:51:39
URL: http://sushiinedust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0