♥ voiceover

Meredith (closing voiceover): A wise man once said – "You can have anything in life if you're willing to sacrifice everything else for it." What he meant is nothing comes without a price. So before you go into battle, you better decide how much you're willing to lose. Too often going after what feels good means letting go of what you know is right. And letting someone in means abandoning the walls you've spent a lifetime building. Of course the toughest sacrifices are the ones we don't see coming. When we don't have time to come up with a strategy to pick sides….or to measure the potential loss. When that happens, when the battle chooses us, and not the other way around, that's when the sacrifice can turn out to be more than we can bear.

Precis sett ett avsnitt utav Grey's & det tar verkligen emot att inte se ett till ;) men, ska ju somna tidigt ikväll. Eller ja.. tidigare än igår. & så hoppas jag att jag vaknar upp & är på bra humör i morgon! För då har jag tänkt att gå ut & ta kort, träna & ta ett varmt skönt bad med ansiktsmasken på, hårinpackning och skrubba hela kroppen tills jag känner mig helren. haha. Vore skönt. Så bäst att inte ligga & tänka på allt för mycket ikväll, kan ju bli att jag somnar med dåliga tankar och vaknar upp likadan.
Ganska sjukt ändå hur mycket tankar/känslor kan variera från dag till dag. Ibland är det värre än så, då känner jag olika varannan timma ungefär. haha. Men ibland känner jag mig så säker på allt, & känner att jag skiter i vad andra tycker och tänker, för jag har ju trots allt några vänner jag kan lita på, & som inte sviker, som alltid finns där. & andra stunder känner jag mig bara så vilsen & osäker på precis allt och känner att allt är så åthelvete fel. Har aldrig varit så förvirrad-säker-förvirrad-säker förut. Börjar bli lite jobbigt nu men antar att det bara är.. ja en fas typ. Att det går över snart. & för tillfället så är jag ganska glad om ni vill veta. Det är då det funkar att skriva också, annars blir det bara djupa konstiga texter som ingen förstår, som jag knappt själv förstår.
haha, jaja. Nu får det räcka. Fast.. känner ni också såhär ibland?

Godnatt med er.
lots of love
/M




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0