zzzzzzzzz

Sitter inne hos Maja & Kicki och gör absolut ingenting. Dom där två sover & jag får lust att gå hem & lägga mig jag med. Ganska trött efter igår.. Men hade kul som bara den! Vi fick gå hem från ica när vi sklulle hem med, vilket är en bit. Halt var det med.. & det blev en väldigt rolig promenad! haha. Vi var tvugna att hålla tyst när vi närmade oss skolan så att inte fritid skulle komma på oss, vilket inte gick så bra. Vi fick ge genom snön som gick oss upp till låren & började självklart att skratta. Men vi kom in till sist i alla fall. La oss i sängen & sen kunde inte Maja vara tyst. Så mycket sömn blev det inte i natt men ojoj, har nog inte haft så roligt & skrattat så mycket på länge!
Tack för en underbra kväll mina små vänner =) ♥

Bilder kommer i helgen!

take care


Kommentarer
beatrice

du är för snäll Matilda <3 jag ska försöka jobba på min självkänsla :) jag saknar dig som bara den jag med! <3

2010-01-28 @ 20:17:06
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0