Lars Winnerbäck ♥

Lasse i fredags som sagt, och han var så sjukt bra!
Hamnade framme vid kravallstängslet, spellistan var nästintill perfekt och allt var toppen!
Och ni anar inte hur mycket jag älskade när han spelade "en av alla dom".

Här kommer iaf en spellista med de låtarna jag kommer ihåg att han splade, dock inte i rätt ordning

En tätort på en slätt
Hjärter Dams sista sång
Faller
Över gränsen
Min älskling har ett hjärta av snö
Kom änglar
Dunkla rum
Elden
Från kylan in i värmen
Kedjebrev
En av alla dom
Om du lämnade mig nu
Ingen soldat
Ett sällsynt exemplar
För dig
Järnvägsspår
Söndermarken
Hugger i sten
Elegi
Du hade tid
Kom ihåg mig
Jag får liksom ingen ordning


Tror det va alla, och jag är riktigt nöjd. Fast hade inte tackat nej till "Kom", eller "Solen i ögonen".





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0