sadjwpdewpfjopidjflkmsalkmewioajsmclkx

Jaha, nu går rockparty också i konkurs. Nejmen vad kul!

Står en spalt i tidningen där man kan läsa vad det får för följder, och Gyro står ju såklart med! Vad annars?

Gyro - Konkursförvaltaren kommer sälja Rockpartys aktier. Utbildningarna utan musikinriktning lär inte beröras alls. Det finns en risk att studenterna inte vill gå kvar på musikutbildningarna , när inte rockparty finns. Det får framtiden utvisa.

Kände att det var nödvändigt att skriva vad som stod i vimmerbytidningen för er som inte läst.
Nejmen lägg ner Gyro med när ni ändå håller på vet jag! Inte för att det ser ut att hända men ändå! Just my luck liksom..
My mami ska ringa på måndag och fråga vad det här verkligen innebär.



Förövrigt så försvann min sista chans att ta mig in till Vimmerby för att sedan ta bussen till Västervik för en stund sen.. Hade ju hällre åkt dit idag när himlen är helt vit istället för i morgon när det ska bli siktfint väder!
Funderar på att ligga kvar i sängen i all framtid! allvarligt..
Ska bara gå ner och hämta nutella burken och ballerina paketet så att jag kan tröstäta.
WOHO!



Kommentarer
majskorv

hoooppas dom lägger ner gyro i samma smäll så du kan gå kvar hos oss (A) :DDDDD näevars, skittrist ju. blö.



2010-07-03 @ 15:28:48
amanda

glader!



thimmie har lagt ut ett medelande om att skolan inte ska beröras s¨mycket, vi har ju fortfarande våra kontakter, eller aa, micke har. Och bolag runt om i sverige tycker förhoppningsvis inte sämre om micke oh skolan pga av alla konkurser, kanske bättre? tycker synd om oss så att vi får va med om ännu mer, :D ahah, vi får se.



2010-07-03 @ 17:04:52
URL: http://femavtryck.blogg.se/
beatrice

Jag kan ju annars snacka med min farbror ;) ha ha. Man har ju kontakter som sagt var ;)

2010-07-07 @ 21:36:38
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0