seriously?

Hallå!

Jobbet gick skit idag, sålde ingenting. Förövrigt så har inte jag fått rätt information och får troligtvis inte alla pengar jag egentligen tjänat för att jag gjort ett litet fel. GREAT!
När jag ändå är inne på negativa saker kan vi ju ta några till:

x Skulle kunna dö för att få gå på kent i sommar och Amanda och jag ska härmed börja leta efter de billigaste resor och boendena vi kan för att kunna se dem i Gbg! Och nu till det negativa: jag har fan inte råd alltså :( Tjänar ju inga stora pengar på det där stället precis...

x Är i stort behov av ett par shorts eller liknande och Vimmerby suuuuger mit r*vhål, så där finns ju inget såklart. Och det finns inte en enda liten jäkel som vill följa med mig någonstans där jag kan köpa mig ett par.. Någon som är på att hänga med till Västervik eller Kalmar i morgon!?!?!?!

Så.. det var allt jag hann. Nu ska jag iväg och käka pizza med mamma och sedan drar vi och badar!
see yaaah




Kommentarer
Terese

Har lagt till dig med nu :)

Allt bra?

2010-07-02 @ 22:09:44
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0