10.06.30

Hallå!

Precis kommit hem från jobbet, och har hunnit med att käka jordgubbar och nutella. mhm.
Första dagen jag kommit hem från stan tomhänt den här veckan. Kan vara för att jag tröttnat på att gå i de få affärer som finns i Vimmerby nu.. Satsar på Kalmar i helgen i stället för att köpa mig ett par shorts! Frågan är bara om det blir av för jag vill inte åka själv, och har ingen som har råd/tid/lust att hänga med.. hum..

Ska flytta mig upp till sängen nu för att se en film.

Ha det fint! Hugs!




Kommentarer
beatrice

tack så jättemycket matilda :D dina foton är också superfina! vad använder du för kamera? :)

2010-06-30 @ 22:33:26
URL: http://beatricesandrasofie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0