awake

Fattar inte varför jag sitter ute i soffan och kollar på Pranked just nu. Eller aa, jag kollar egentligen inte.. Har bara nåt random program på så att det inte ska vara så tyst, hehe. Fast, musik vore ju bättre..
Iaf, kan ju lika gärna gå och lägga mig nu så att jag kan gå upp skapligt i morgon och städa mitt rum som fortfarande inte är städat (har nog skrivit att jag ska städa mitt rum minst hundra gånger den senaste tiden utan att det har blivit av. typ.) Har inte packat upp allt från Gamleby än (!?!??!) och jag "flyttade hem" för sådär en och en halv vecka sen? Snacka om att vara seg. Det står ett par påsar med massa småsaker i på rummet som jag inte har någon aning om vart jag ska göra av, för när jag inte bott hemma hela tiden har mamma inrett mitt rum med massa småsaker.. överallt! Så får ta mig i kragen och städa i morgon! Och blir det inte av borde jag ha stryk! haha. Skulle bli ganska stolt över mig själv om jag ens orkade börja städa..

babbel, babbel.

Ska förflytta mig till sängen nu tror jag. Vi hörs i morgon!

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0