drömmar

God morgon!

Drömde en så sjuk dröm inatt! Den kommer inte låta alls lika äcklig som den verkligen var men vafan, såhär var det iaf:

Var utav någon konstig anledning i Stockholm med mamma och vi var påväg hem när två killar kastade en basketboll på bilen bara sådär (haha?) Rutan gick sönder och killarna sprang iväg. Måste påpeka att de hade en mycket ful mjukisdress från intersport på sig, bara för att. Mamma och jag klev såklart ur bilen och skrek lite efter dem, så det kommer fram en massa människor och frågar vad som hänt. Till sist är det fullt av folk omkring oss och de flesta börjar dra upp masssa annat och är allmänt läskiga, och hotar oss med allt vad det nu var. Så vi ringer efter polisen som såklart inte kan göra någonting.. Helt plötsligt så är Amanda där och min katt (?).. Till sist försvinner nästan alla där ifrån och polisen är tvugna att avliva min katt genom att stick nåt i hans ögon? det var hemskt! Men mamma och jag åkte hem igen och sedan vakande jag.. Och när jag vaknade var jag säker på att Amanda var död och började nästan gråta innan jag insåg att så var inte fallet.

Sjukt eller vaddå?

Ska försöka få tag på Morgan nu! (anatar att han sover eftersom att han trycker på upptaget när jag ringer.) HA-HA Morgan) Och får jag inte tag på honom så får jag väll sitta och stirra in i en vägg hela dagen :) awesome!


Kommentarer
den döda

hahahahah



xD

xD

xD

xD



jag har tights på mig, och klackskor



faaast nu ska jag klä av mig dom



puss

2010-06-19 @ 12:48:18
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0