first day at work

Tjenare! Har nu klarat av min första dag på jobbet! För er som inte vet så jobbar jag på vimmerby tidning, eller swepress, med att ringa och sälja prenumerationer från alla möjliga tidningar. Inte det roligaste jobbet kanske men vad gör man tar väl vad man får. Väldigt tröttsamt måste jag säga.. Nästan hälften av de jag ringer är antingen döva, blinda eller dementa.. Stackare.. Vet inte riktigt vad man ska svara när de säger att de inte hör?
-Jaha nejmen då skiter vi i det här! Hejdå! :) ?
jaja. Lyckades iaf sälja två premunationer.. Antar att det är ganska ok för första dagen?

Hann ta en sväng på stan både före och efter jobbet idag och fick med mig lite småsaker hem, vad får ni se om en stund :)

hugs.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0