flöööööta

Tjenare tjenare!

Känns som att jag alltid skriver att jag inte kommer att blogga så mycket på ett tag och så gör jag det ändå?

iaf. Gyro har varir bra idag. Har dock inte gjort ett skit och inte riktigt fått någon inblick i vad de gör men annars så.
Slutade vid tre och då gick vi, Gabbi, Elin, Lisa och så Amanda och jag och käkade pizza. hehe. Onyttigt jao. Fan då, måste sluta med det här snart. Och inte nog med det! Vi gick och köpte godis också! såå dåååligt!

Nu planerar vi iaf att filma lite till Amandas musikvideo och sedan ut en sväng på en promme.
Så vi hör väl senare ikväll, eller i morgon!

PÖSS!

och så lite bilder som jag roat mig med att ta när Amanda pluggat :)



Godis är gott!

men såå dååligt..

Erkänn att ni gillar "skylten" i bakgrunden? :) Amanda och jag har gjort den, såklart ;)

Tycker att det känns bra att man är så jävla snygg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0