lämnar


Ungefär såhär glad var jag av att få sommarlov!
Började sjunka in att det verkligen var lov nu och allt detta om Gyro är på allvar när jag skrev det förra inlägget, vilket blev jobbigt så jag gick upp och la mig i sängen och blötte ner min kudde istället för tangentbordet.
Men känner att det är okej att vara lite depp idag för i morgon ska jag vara glad som fan! Moa kommer hit och vi ska festa järnet med de allra bästa! wohooo! Jag ska ha så jävla kul har jag bestämt mig för! (fast hade väldigt gärna festat med massa valstadfolk en gång till.. inget slår ju valstadparty! ;))

Känner att jag inte var riktigt redo för sommarlov än. Vafan, kunde det inte varit typ två veckor kvar? Det är ju nu det börjar bli kul! hehe.

iaf, vad jag tänkte säga var att jag inte ångrar att jag började på Valstad! För jag har växt så himla mycket och träffat nya helt underbara människor! Maja & Krisitn, vad fan hade jag gjort utan er!? Mina fina vänner! Jag älskar er så sjukt mycket! Hoppas ni vet det!
Och ni andra (hoppas ni vet vilka ni är! ingen nämnd ingen glömd liksom, hehe) Är så glad för att jag träffat er! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0