Linköping med mor & syster

Ställde klockan på sju(!!!) i morse för att jag inte orkade stressa idag. Kom inte ur sängen förns halv åtta dock..
Åkte iaf iväg till Linköping runt nio, och blev kvar tills allt stängde klockan fyra. Ändå fick jag sjukt bråttom med att hitta en kofta till skolavslutningen? Skulle egentligen haft Amandas vita klännig, och varför jag ville ha en kofta till och varför det var sånt problem med att hitta en är en ganska så kort, men ändå lång och tråkig historia så vi skiter i den. Det slutade iaf med att jag köpte ett linne/en klänning på carlings, så det blir väl troligtvis den tills på torsdag.
Fyndade lite på Monki, där det var rea, och så köpte jag ett linne på hm och ett par sandaler! :)
Bilder på vad jag köpt kommer om snart!

Vi var hemma igen starx efter fem och käkade lite grillat och italiens choklad som vi köpte idag (det var massa marknadsstånd på stan med allt möjligt idag) Sjukt gott! Hade helst velat ha 70 till ungefär!
Ganska så awesome dag.

Nu mina vänner ska jag plocka undan lite i mitt rum(som kan vara det värsta jag sett..) innan jag tvättar av mig, drar på mig brillorna och lägger mig i min underbart sköna säng för att titta på tvn tills jag somnar. Hoppas på att det blir snart för jag har utav någon konstig anledning ont i benen. Väldigt obehagligt ont! Och så är jag sjukt trött.

Så godnatt med er!

[och Amanda! Hinner du se detta innan jag skickat ett sms så tänkte jag bara säga att jag är ledsen att jag dissar dig, men jag är så jävla trött! Vi hörs i morgon! puss va.]


mat!

Mitt sjukt stökiga rum! Brukar aldrig låta det bli såhär! haha.
Om ni vill veta så ska jag göra om här i sommar. Det får bli min sysselsättnig eftersom jag är så arbetslös man kan bli! (:()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0