nåt för dom som väntar

Hallå!

Har nu bokat in jobb för nästa vecka! Känns ganska så nervöst eftersom jag hatar att sitta och ringa till folk när vem som helst kan höra, men annars så ska det nog gå bra! Jag ska sälja premunationer som smöööör! Nu jävlar ;)

Sitter också och försöker få mig en uppfattning om kents nya album. Lyckades inge vidare med det igår kväll.
Känns som att det är ett riktigt fint album, men måste ju erkänna att det var kent runt V&A och jag saknar låtar som den döda vinkeln, rosor & palmblad och alla de där fina låtarna får du & jag döden (som också kan vara ett av de bästa albumen) eller låtar från The hjärta och smärta. Då var det fint.

MEN, det här albumet är bra. Faktiskt. Och det växer mer och mer för varje gånga jag lyssnar på det.
Kan inte ens beskriva hur mycket jag längtar till Hultsfred nu. Och jag hatar att jag kommer vilja se dem igen igen igen igen.

och Jocke, du och jag ska aldrig dö.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0