onsdag

Nyss hemkommen från Vimmerby.
Amanda och jag tog en sväng på stan och jag köpte mig två par trosor, något som verkligen behövs! hehe. Träffade min gamla franskalärare som var lika glad och fin som vanligt! :)
Gick sedan upp till syster och åt innan mor och jag åkte hem i vår nya bil. Den har radio, WOHOOO! Något som gått sönder i den gamla för evigheter sen, så känns riktigt lyxigt att kunna lyssan på radion nu!

Nu tänkte jag sätta mig framför tvn en stund, innan jag ska försöka få tag på mina tre vänner: Amanda, Maja och Kristin! Ska planera lite inför midsommar! (känner att det kommer bli den bästa midsommaren på länge! Har alltid suttit hemma med mamma och pappa och grannarna den senaste tiden när Amanda varit i sommarstugan.)

Hoppas ni har det bra! Vi hörs senare ikväll!
Hugs.



outfit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0