sleep?

Är skittrött men vill inte sova.. klockan ringer ju ändå precis när man har somnat!?
Måste ta mig upp så att jag hinner med 10 bussen i morgon som för det första åker runt halva norge innan den är i Vimmerby runt tio i elva. Kul att jag börjar vid ett! Får gå runt på stan och bara titta (tror det blir bäst så innan jag inte har ett öre kvar! Måste ha råd med mat och allt under H-fred X!) och sedan får jag väl gå till nåt skitställe och äta. i min ensamhet.. Funderar på att gå och köpa mig ett äpple och en glass? Superlunch!

jaja. Bäst att sova nu kanske.
Godnatt!



Kommentarer
Robert

Fin blogg :) och du är väldigt vacker du med. Synd det där med festivalen och hoppas du mår bättre snart :)

2010-06-30 @ 00:42:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0