bara jag, Tyler & betapet


Sitter ine hos Maja och Kicken, utan Maja och Kicken.. De små korvarna är iväg och tränar i Vika.
Så nu sitter jag här, lyssanr på Tyler och ska snart dra en runda betapet. hihi.
Sen får vi se när jag drar hem till mig. Där blir det att läsa en bra bok, och kanske se en film :)
Om jag nu inte får för mig att jag ska basta med pågarna men den är inte så troligt.

Försöker få ihop några bra kategorier, några bilder och några rader om mig själv som jag ska ha här på bloggen till den nya designen. Det går inget vidare.. Hatar att skriva massa om mig själv och jag känner mig som en copycat så fort jag skriver nåt, bara för att flera andra börjar med just "Matilda heter jag" typ.. haha.
Menmen, det får man ta ;) Fast skulle helst vilja vänta med att skriva nåt tills jag vet hur framtiden ser ut lite (nyfikna va? ;)) om jag nu inte kan ändra nåt när det väl är färdigt så att säga. hehe.

Jaja. Det är sånt som märks hörrni!
Kom just precis på att det är fredag i morgon och blev lite småglad. Ska bli skönt att komma hem.
Vet dock inte vad jag ska hitta på i helgen.. Bara ligga och slöa förmodligen ;) det är nog vad jag är bäst på.
Kanske tjata på mami att vi ska rida? ååååh, vilken snille jag fick nu :D hihihi.

Ha en fin kväll!
HUGS!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0