det var en gång ett öra

Hallå hallå!

Har haft annat för mig idag än att blogga så har inte blivit mycket skrivet här inte. Skönt det med.
Fast egentligen så har jag inte gjort någonting idag.. Kicki har åkt iväg till sälen så nu är det bara jag och Majsan här.
Ska övernatta hos henne och ikväll ska vi ha uppesittarkväll med dåliga historier!
Det är ungefär vad vi har roat oss med sen Kristin åkte, haha ;) Suttit och läst dåliga historier och skrattat ihjäl.
Älskar historier utan poäng. Som den med blåbären; "Det var en gång två blåbär som satt på en brygga. Det var blåsigt. Plupp Plupp" hahaha. Lästa massa i den stilen sen kommer det en helt random; "Det var en gång ett öra" HAHAHA, wtf? Höll på att dö av skratt.
Sen lanade vi spel på hp och kollade klipp på youtube.
När vi fläskat tillräckligt gick vi till fritid och tog en toast och drog sedan en nudel på det. yey.
Känner mig så himla nyttig! Får bli ändring på det här snart. (Det finns en simhall i Hultsfred har jag hört. Eller hur Amanda min vän?)

Jaja. Dags att plugga engelska. Kemiprovet blev uppskjutet tills nästa vecka, tack och lov!

Hoppas ni haft en fin dag!
Puss och Godnatt.




Kommentarer
amanda

ja, klart, och gym oh massa annat kul :D you are soooo welecome

2010-03-18 @ 07:35:24
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0