Don't forget all your clothes


Hej hallå!

Nu har jag hittat hem till mor och far. Så skönt att vara hemma! Och solen skiner på som bara den och värmer för första gången på länge! Love it! :) Hade faktiskt på mig solbrillorna idag för första gången på mycket länge.
Får hoppas att vädret är lika bra i morgon så att jag kanske kan dra ut på en promenad/cykeltur, vore skönt.

Annars så sitter jag och dreglar över ballerina kladdkaka reklamen som finns på bdb.. Vore ju inte helt fel.
Fast skulle hellre ha en fet godispåse att sitta och fläska med. mmhm.
Man kan ju hoppas på att mami har med sig en när hon kommer hem från jobbet :) hihi.

Vi hörs lite senare.
Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0