glasssssssssss


Maja och jag ska snart bege oss ut i det kalla vädret för att möta Kicken vid station och sedan gå till ica och köpa glass. haha, passande ;) Men vi har bestämt att vi inte får äta godis elelr chips och jag är sjukt sugen på glass så att..
Efter det är det bara att plugga. Har jag sagt att jag hatar skolan? :( usch usch usch!
Kommer aldrig kunna alla jävla muskler på latin.. Förutom Analis Kanalis, gissa vad det är? ;) haha.
Fast den har vi ju inte.. kan nog.. tre tror jag, av typ 70, + att vi har massa mer om hur man tränar alla muskler och hur man töjer dem och massa massa mer. KUL! Och så kemin.. Skulle kunna spy på den, ok? :)

jaja. Fick min lön idag iaf, vilket gjorde mig glad när jag fick mer än vad jag räknat med, alltid kul!
Inte så dåligt med 780 kr för 8 timmars godisätande ;) haha. nejvars.

Nu ska vi nog snart gå så jag ska packa mitt och lämna av det hos mig innan vi går vidare.
MAJA HÄLSAR!

HUGS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0