Godnatt

Nu går jag nog hem till mig och läser igenom engelska texterna en gång innan jag bäddar ner mig ordentligt i sängen och läser kentboken och någon annan bok som jag lånat av Amanda, men kommer dock inte ihåg vad den heter.. ehe. Men den är bra iaf! :)

Hatar engelska bara så att ni vet. Det kan ta sig någon stans.
Kommer gå skit i morgon! GRATTIS! Nu blev jag sur..
Och så är jag sur för att jag missar Grey's Anatomy som börjar idag!
Kommer troligtvis missa reprisen på söndag eftersom jag jobbar...

MEN, det är bara en vecka kvar till Kent idag, och jag och min vän ska stå feting längst fram.
Fiiiiiiiiiint.

Vi hörs i morgon!
Puss på er för att ni är bra! ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0