Guldgossen


Svenskan och matten avklarad idag. Nu är det kemi kvar efter lunch. Repetera inför provet i morgon, man kan ju alltid hoppas på att man fattar nåt, eller hur? :D

Igårkväll somnade jag nog vid tio tror jag? La mig i sängen och kollade på New Moon, grät en skvätt (för att det är lite sorgligt) och sen somnade jag och vaknade igen vid tio. då kände jag att det var lika bra att stänga va filmen så jag gjorde det och somnade direkt. Så sköönt! Men det var ändå 70 gånger svårare att gå upp efter att ha sovit 9 timmar än efter kanske 6 timmars sömn, hm?
Men nu är jag pigg och rätt så glad faktiskt! Grattis! ;)

Nu ska vi luncha, så vi hörs senare!
Puss på er!


Ps. låttips, Guldgossen - Du kan aldrig svika din bäste vän och samtidigt bli bra på att sjunga.
Stämmer rätt bra just nu!





Kommentarer
amanda

åh finis vän :)

2010-03-17 @ 11:45:58
URL: http://femavtryck.blogg.se/
amanda

ja men du blir rädd för allt så då är ju allt som det ska :) höhö. i hope att it will go my väg. eller nått. bläää skolan suger idag, och allt annat. :(

2010-03-17 @ 12:08:57
URL: http://femavtryck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0