hjärta


Godmorgon!

Känner att detta kommer bli en bättre dag än gårdagen! Har precis haft prov och det gick bra faktiskt.
Fetingpluggade igårkväll för jag gav mig fan på att det skulle gå bra idag när det gick så dåligt på kemin igår.
Men någon gång ska man väl få sitt första ig, eller hur? ;) haha.

Nu ska vi snart gå och käka ärtsoppa och massa våfflor, man kan alltid hoppas på att de är goda för jag dör av hunger snart. Efter det är det svenska och kemi (:() och sen så slutar vi. Ska nog börja njuta av att sluta tidigt för nästa vecka börjar vi med nya schemat, fast vi slutar väl inte så jättesent då heller men typ fyra ibland. haha.

Förövrigt så saknar jag Amanda Månsson och tänkte säga att jag älskar henne.



Kommentarer
Anni

Hejsan du vann bloggdesign tävlingen :)

Skriv i min design om du fort vill ha designen Mvh Anni

2010-03-25 @ 16:12:37
URL: http://bloggstyle.se
Anni

Okej nu är det så att jag bygger klar bloggen och när du är nöjd över den så får du koderna som du bara klistrar in, det är mycket lätt :)



Det jag behöver av dej år två stycken bilder du vill ha till höger, vad det ska stå för bloggnamn i headern, vad du vill ha för text i "om mej"



Om du vill ha dropdown menyn eller en horisontell meny, om du inte vill ha det alls så kan du få dina kategorier i menyn till höger och jag tar bort dropdown menyn.



Om du vill ha det i dropdown meny, skriv i vilken ordning du vill ha dina kategorier etc.



Bilder kan du skicka till min mail



Skriv om det är något du undrar :)



2010-03-25 @ 16:35:50
URL: http://bloggstyle.se
Anni

Tror jag glömmde skriva min mail: [email protected]

2010-03-25 @ 16:36:46
URL: http://bloggstyle.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0