i väntan på mat....

Några frågor bara för att jag satsar på att plugga efter maten istället. ;)


1. Det första du tvättar i duschen?
Håret
2. Gillar du kaffe?
nae.. men te (y

3. Hur mår du just NU?
helt okej tror jag
4. Vad är sista bokstaven i namnet på killen du älskar?
m ;)
5. Berätta om din senaste dröm.
kommer faktiskt inte ihåg
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?
jadå, men efter det skulle jag nig vara gaanska trött på det.
7. Vad vill du ha just nu?
massor! typ, jocke berg, sommar, kentkonsert, pengar och sånna saker.
8. Har du räknat till 1000 någon gång?
haha, nej
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
både och :)
10. Använder du smileys?
jaa, annars blir det så tråkigt ;)
11. Har du träffat någon kändis?
naae,
12. Gillar du keso?
jao
13. Vilken låt hade du sist i huvud senast?
någon Tyler Hilton låt
14. Hur många länder har du besökt?
Finland -.- , men Turkiet nästa!
15. Är dina föräldrar stränga?
haha, njaa. Inte så värst ;)
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?

nja, är nog för höjdrädd

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
haha, hm nja.
18. Brukar du hyra film?

Nae.

19. Var kommer du vara på Lördag?

hemma kanske?
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
nej


22. Vad åt du till lunch?
rotmos :'( , fast mest sallad.. så nu är jag hungrig som bara den!
23. Har du lockigt hår?
nej :(
24. När grät du senast?
för några timmar sen
25. Har du gått in i en vägg någon gång?
haha, njaa. men en dörr (y
26. Favoritårstid?
SOMMAR, helt klart!
27. Vem höll du senast i handen?
ingen aning
28. Sover du med TVn på?
det händer väl
29. Tycker du att du är gammal?
nejnej
30. Är du mörkrädd?
haha, lite. men det var värre förr!
31. Gillar du ditt liv just nu?
mjaa, ibland?
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?


jadå
33. Har du bra syn?

ohnej! typ blind utan linserna! haha!
34. Var är dina föräldrar just nu

dom är la hemma..

35. Vad har du på dig just nu?

Jeans, linne och skoltröjan från 9:an

36. Vad var det senaste du köpte?
Glass!!
37. Hatar du mer än 3 personer?
nejdå
38. Använder du sushipinnar?
haha, nej det skulla aldrig funka!
40. Äger du ett vapen?
nejj
41. Gillar du ditt hår?
nej! vem gillar nåt så fult och slitet!? USCH! och växer gör det inte heller.. :@
42. Gillar du dig själv?
ibland :D , haha
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
mor min
44. Hur ofta använder du MSN?
inte så jätte ofta, och när jag gör det är jag oftast som "visa som offline" haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0