jag får liksom ingen ordning på mitt liv


Dålig uppdaterin idag jag vet.. Sorry.
Amanda har varit här och filmat och tagit kort till skolgrejer. Mer än så har väl inte hänt idag.

I morgon ska vi iväg till Linköping för att fira brodern som blivit hela 28 år! (tror jag.. ehe)
Hoppas på donken eller nåt annat gött. Ska nog inhandla linnen från JC, och kanske titta ut ett par jeans som jag ska köpa nästa månad. (ska bara lyckas med att få mamma att vilja åka upp till Linköping då med..)

Pluggat har jag inte gjort mycket i helgen så jag vet ju vad jag kommer att behöva göra hela veckan.
uuuuuusch.

Menmen. Och nu är det faktiskt dags för lite betapet. (beroendeframkallande..)

Puss och kram och nyp i stjärten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0