Jocke och jag ska aldrig dö


Åh, vill bara ha den 10 mars tillbaka!


Har suttit vid datan hela dagen vilket är ganska illa. Nu funderar jag på vad jag borde göra istället..
Plugga orkar jag inte idag.. Tvn är upptagen, visserligen så finns det en till men orkar inte sätta på den (haha, fri tolkning!) jag är lat, jag vet, och så tror jag inte att det går nåt bra på tvn ikväll ändå, eller? Vet ni nåt? :)
Sitta vid datan känns ju ganska så uttjatat just nu, och mer än de tre alternativen kan jag int komma på en kväll som denna. humhum.

Tog precis mitt beslut, tror jag. Hittade en chipspåse och kände för att flöta framför tvn med datan i knät.
ehe.. Om ni vet nåt sevärt på tvn så skriv en kommentar! (Det måste ni bli bättre på! Skriv vad som! Typ att du gillar att äta glass eller nåt! Vill veta vilka ni är :D)

Vad hittar ni på ikväll? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0