@ Kickis säng


Jag har för en gångs skull lyckats få mottagning i Kickens säng. Så slipper för tillfället sitta upptrycki i fönstret för att få internet. Wehu.
Har inte så mycket att skriva om idag heller.. Kommer aldrig på nåt att skriva när jag är i Gamleby. Valstad är så.. oinspirerande, haha. Finns ju nästan bara bönder här. Menmen.
Maja äter chips och Kicki gör igenting ungefär. Vi ska lyfta på röven och gå bort till matsalen om sådär en kvart.
Sen är det bara biologi och engelska kvar. Suck.

Förövrigt så är det faktiskt ungefär lika tråkigt som vanligt här.
Jag hatar att jag snart är riktigt less på det här.


Mördarbacken. Bild från promenaden ner till ica igår kväll, i brist på andra bilder.


Kommentarer
Anonym

Ryck upp dig och sluta gnäll är du snäll. Kommer inte bli bättre för det

2010-03-16 @ 22:53:58
URL: http://cissciss.blogspot.com
matilda

Lätt för dig att säga när du inte exakt vet vad det handlar om..

2010-03-17 @ 11:12:58
URL: http://matildastridh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0