Lan


Hallå!

Har slutat och precis fikat. Har nog aldrig skrattat så mycket förr. haha.
Vet inte riktigt vad det var med oss, vi derv på om allt och inget. Lyckades sätta en apelsin i halsen,
lagom duktigt i matan, och fick en host attack och blev lika röd som en tomat.

Har haft en riktigt bra dag än så länge :D Hur har ni haft det?
Kommer förmodligen bara att bli bättre!
Maja och jag ska lana Betapet nu och efter maten ska vi (?) hem till mig.
Jag ska ta en dusch och sen ska vi fixa oss inför ikväll, då det blir party. :)
Hoppas på en lyckad kväll!

Vi får se om jag bloggar mer idag, annars kommer det bilder från kvällen och lite sånt där i morgon när jag är hemkommen till mamma och pappa!

Lots of love!
/ Matilda



Vi kör en bild i repris! Fina tjejor innan förra festen.


Moa körde loss ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0